el-GRen-US
Γλώσσα
Search
× Search
Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2024

Ευρωπαϊκά

Βουλή των Ελλήνων
/ Κατηγορίες: Ευρωπαϊκά Έργα

METALOGUE

Προϋπολογισμός: 3.749.264 €   ΒτΕ 170.650 € 

Πρόγραμμα χρηματοδότησης: FP7

Πρόσκληση: FP7 – ICT – 2013- 10

Φορέας χρηματοδότησης: Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Φορέας υλοποίησης: Βουλή των Ελλήνων

Εταίροι έργου: Βουλή των Ελλήνων, Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων (GR), Deutsches Forschungszentrum für Künstliche Intelligenz (DE),

Open University of the Netherlands (NL), University of Groningen (NL), Charamel GmbH (DE), University of Peloponnese (GR), Trinity College Dublin (IR),

Dialog CONNECTION Ltd (UK), University of Essex (UK), Universität des Saarlandes (DE).

Διάρκεια: 36 μήνες

 

Περίληψη

Ανάπτυξη προηγμένων διαλογικών συστημάτων - Εισδοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία τρισδιάστατων παιχνιδιών  προσομοίωσης με εικονικούς καθηγητές -  Απόκτηση μεταγνωσιακών δεξιοτήτων.

Σκοπός

Το έργο πραγματεύεται τη δημιουργία ενός πολυ-μεσικού διαλογικού συστήματος για την απόκτηση μετα-γνωστικών δεξιοτήτων που θα απευθύνεται σε νέους, βασιζόμενο στην ανάλυση της αλληλεπίδρασης μεταξύ χρηστών (ανάλυση λεκτικών ή μη λεκτικών συμπεριφορών επικοινωνίας - λόγος, κινήσεις, συναισθήματα) και υπολογιστικών συστημάτων. Από την έρευνα αυτή θα προκύψει μια τρισδιάστατη ψηφιακή διαδραστική εφαρμογή εκπαιδευτικού χαρακτήρα που θα είναι διαθέσιμη στην Βουλή των Ελλήνων, στο Ίδρυμα της Βουλής αλλά και στα σχολεία που θα συμμετάσχουν σε αυτό.

Αποτελέσματα

Ομάδες μαθητών από τη Βουλή των Εφήβων συμμετείχαν καθώς θεωρήθηκαν ως πιο κατάλληλοι χρήστες ενός τέτοιου εκπαιδευτικού εργαλείου για θέματα δημοκρατίας, διαλόγου και τέχνης της επικοινωνίας στη δημόσια συζήτηση. Οι συμμετέχοντες 40 μαθητές κλήθηκαν να επιχειρηματολογήσουν ανά ζεύγη για συγκεκριμένο θέμα (π.χ. απαγόρευση καπνίσματος στους δημόσιους χώρους, επιπτώσεις στην υγεία των νέων) στην αγγλική γλώσσα ώστε να γίνει οπτικοακουστική καταγραφή τους από το σύστημα και συμμετείχαν σε τρισδιάστατα παιχνίδια προσομοίωσης.Οι χρήστες με τη βοήθεια εικονικών συνομιλητών κατάφεραν να αποτιμήσουν τις ικανότητες τους στη δημόσια συζήτηση.

Προηγούμενο άρθρο LEX-IS “Διευκόλυνση της συμμετοχής της νεολαίας στη δημόσια συζήτηση της νομοθεσίας μεταξύ των Κοινοβουλίων, των πολιτών και των επιχειρήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση”
Επόμενο άρθρο ΝΟΜΑD – “Διαμόρφωση και επικύρωση πολιτικών με τη χρήση αδόμητων διαδικτυακών πληροφοριών της κοινής γνώμης”
Print
10210

Υπηρεσία Εφαρμογής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων

Βουλή των Ελλήνων

Όροι χρήσηςΠολιτική ΑπορρήτουCopyright 2024 Βουλή των Ελλήνων
Επιστροφή πάνω